Telefonie
Telefonie: Ondoorzichtig of kraakhelder?

Vroeger was alles beter.. Of op zijn minst overzichtelijker, zeker op het gebied van telecommunicatie. (En communicatie in het algemeen)

Had uw bedrijf, school of verzorgingshuis vroeger voldoende aan 2 ISDN lijnen voor een vaste telefoon en een fax, tegenwoordig vliegt de communicatie u om de oren. De telefoon is onderdeel geworden van een almaar groeiend pallet aan communicatiediensten en mogelijkheden. Niet alleen KPN (PTT) zorgt nu voor de communicatie van binnen naar buiten. De post is al lang gedigitaliseerd, mail is niet meer weg te denken en het authentieke papiertje zal steeds verder uit uw omgeving verdwijnen. Het aantal mensen binnen uw organisatie zonder mobiele telefoon zal op één hand te tellen zijn.

Een breder diensten aanbod zorgt voor een groter aantal aanbieders, ieder met eigen USP’s. Op de Nederlandse telefonie markt is een aantal spelers actief met een eigen netwerk. Een veel groter aantal leveranciers zijn zogenaamde “Mobile Virtual Network Operators”, partijen met eigen producten op netwerken van partijen zoals Vodafone, T-mobile en KPN.

Thuiswerken en flexplekken vragen om flexibele communicatie middelen. Uw medewerkers moeten overal bereikbaar zijn ongeacht de locatie waar zij zich op dat moment bevinden. Met een vast-mobiel integratie beschikken uw medewerkers over de voordelen van een mobiele toestel, met de voordelen van een vast toestel. De receptioniste kan op haar computerscherm zien of iemand beschikbaar is, medewerkers kunnen gebeld worden op- en bellen met het vaste bedrijfsnummer, beschikken over één voicemail box en zijn overal bereikbaar, ongeacht op welke plek ze op dat moment werken. Ander voordeel; lagere lasten, een telefooncentrale in de cloud en veel flexibiliteit.


De selectie van een passende telecom leverancier is niet eenvoudig. De verkopers zijn “snel”, de mogelijkheden eindeloos, de contracten ondoorzichtig en de voorwaarden veranderen letterlijk per maand. Om de beste deal op tafel te krijgen is het belangrijk zeer goed op de hoogte te zijn van de mogelijkheden en ontwikkelingen binnen deze sector. Een telecom oplossing die niet goed werkt kan desastreuze gevolgen hebben voor uw organisatie! Een besparing is natuurlijk leuk, maar mag nooit ten koste gaan van de kwaliteit.

Contractables helpt u met vraagstukken en inkooptrajecten omtrent vaste en mobile telefoondiensten en abonnementen. We analyseren het huidige gebruik, de huidige kosten en uw wensen en eisen. Dit zetten we om in een concreet inkoopprogramma waarbij wij voor u op zoek gaan naar de beste aanbieding. Uit ervaring weten we welke leveranciers prettig zijn om mee samen te werken én een lage tariefstelling hanteren zonder addertjes onder het gras. De offertes vertalen we naar heldere, objectieve en duidelijke overzichten, u hoeft vervolgens enkel de selectie te maken welke leverancier of oplossing u het meest aanspreekt. Het grote voordeel van Contractables: wij zijn écht onafhankelijk! Eerlijk advies in een ondoorzichtige markt.

Heeft u vragen over de inkoop van telefonie binnen uw organisatie? Neem vrijblijvend contact met ons op, stel online uw vraag of plan zelf direct een afspraak in wanneer het u uit komt.

Auteur: Jasper van Heeswijk
Datum: 14-05-2015

Contractables

Maak kennis met uw inkoopmanager. Deze professionele inkoopadviseur van Contractables ondersteunt uw onderneming met raad en daad. Achter uw persoonlijke inkoopmanager staat een sterk team van segment specialisten. Eén contactpersoon met de kennis van van een heel team;
alleen zo komt u tot de beste producten en passende diensten.

Contact
Rooiseweg 12
5481 SJ Schijndel
T: (085) 021 20 81
E: info@contractables.nl
Inlog klanten >

Contractables - Algemene voorwaarden

Delen